неділю, 19 листопада 2017 р.

Модуль 8 Рефлексія

У цьому модулі я дізналася про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту. Я спроектувала свою систему оцінювання та скористалася засобами оцінювання проектів програми Intel® «Навчання для майбутнього». Я переглянула свій приклад учнівської роботи, внесла до нього потрібні зміни.
У цьому модулі  я проаналізувала  власну стратегію оцінювання та ознайомилась з прикладами планів оцінювання для визначення компонентів оцінювання, які найбільше сприяють успіхам учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Модуль 11 Рефлексія

З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде те, що я буду створювати подіб...