неділю, 19 листопада 2017 р.

Модуль 11 Рефлексія

З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде те, що я буду створювати подібні проекти та залучати до них моїх учнів. Я навчу учнів правильно користуватися Інтернет - ресурсами, висвітлювати етапи роботи над проектом у різних видах діялькості (Вікі - стаття, блог, учнівська презентація).
У цьому Модулі я поділилася  з іншими учасниками тренінгу створеними планами вивчення теми, а також основними документами портфоліо. Після перегляду та доопрацювання складових мого  портфоліо ми з’ясували, в чому переваги процесу ознайомлення всіх учасників тренінгу з роботами інших та як подібна вправа може допомогти у навчанні учнів.
Мета цієї демонстрації – поділитися готовим Портфоліо зі своїми колегами та побачити, що створили вони. Відгуки та коментарі на окремі складові Портфоліо мають бути щирими і конкретними. Я надаю  та отримую зворотній зв’язок щодо основних складових Портфоліо та елементів, які можна покращити.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Модуль 11 Рефлексія

З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде те, що я буду створювати подіб...