неділю, 19 листопада 2017 р.

Модуль 9 Рефлексія

У попередніх модулях я виконувала роль учня, коли створювала приклад учнівської роботи, та знайому мені роль учителя, коли розробляла оцінювання для мого прикладу учнівської роботи. У цьому модулі я  розповіла   про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання.
Присутність у звичайному класі учнів із різноманітними навчальними особливостями і потребами – це особливий виклик для вчителів. Але з іншого боку, вміння вчителя враховувати та задовольняти різні навчальні потреби учнів може призвести до багатогранного різноманітного корисного навчального досвіду для всіх учнів. Задоволення потреб усіх учнів потребує ретельної підготовки та планування вивчення навчальної теми. Кожен учень вимагає відповідної підтримки для того, щоб почуватися впевнено та комфортно в різних навчальних ситуаціях та щоб бути незалежним у навчанні. Учні, які мають труднощі в навчанні, та учні з особливими здібностями й талантами потребують різних видів підтримки. Певною мірою цю допомогу можна забезпечити, використовуючи різні педагогічні технології. У цьому модулі я розробляла завдання для учнів з особливими потребами.
Багатьом учням важко переходити від виконання однієї ролі у «традиційному» навчанні за класно-урочною системою (тій, яка фокусується здебільшого на провідній ролі вчителя, а не учнів, на складанні учнями іспитів, їх відповідях на закриті запитання, вписуванні відповідей у робочі зошити та пасивній позиції у навчанні) до нової ролі, яка передбачає заохочення відкритих запитань і використання автентичних та оригінальних творчих завдань, розв’язування яких потрбує від учнів навичок мислення вищих рівнів. Учні, що звикли до ролі мовчазних спостерігачів або «сплячих свідків», можуть обурюватися через те, що потрібно більше працювати. Особливо, якщо їхня пасивна роль у навчанні – це норма поведінки на інших уроках.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Модуль 11 Рефлексія

З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде те, що я буду створювати подіб...