У цьому модулі ми з учнями обговорили проблеми безпеки роботи в Інтернеті, запланували, як учні будуть використовувати Інтернет для співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів; переглянули план вивчення теми та внесли до нього зміни.
Я маєю подбати про безпечну роботу учнів при використанні Інтернету перед тим, як вони почнуть користуватися Інтернет-ресурсами. Як уберегти учнів від доступу до ресурсів, які містять небезпечний або заборонений для них матеріал або від спілкування з людьми, які можуть становити загрозу для них? Як я переконаюся, що учні створюють відповідне наповнення Інтернету та конструктивно спілкуються з іншими? Один з доступних засобів забезпечення безпеки учнів та ефективне використання ними Інтернету – встановити правила користування Інтернетом (ПКІ). ПКІ – це письмова угода, яка описує положення та умови користування Інтернетом і підписується учнями, їхніми батьками та вчителями. ПКІ мають включати правила проведення пошуку в Інтернеті, розміщення на сайтах імен учнів, а також зображень (картинок, фото чи відео) та аудіокліпів з учнями в Інтернеті. Лише укладання документа ПКІ недостатнє для того, щоб забезпечити дотримання учнями описаних правил. Потрібно постійно відслідковувати їх дотримання та бути впевненими, що учні діють відповідально при користуванні Інтернетом.
неділю, 19 листопада 2017 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Модуль 11 Рефлексія
З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде те, що я буду створювати подіб...
-
У цьому модулі ми з учнями обговорили проблеми безпеки роботи в Інтернеті, запланували, як учні будуть використовувати Інтернет для співпрац...
-
У попередніх модулях я виконувала роль учня, коли створювала приклад учнівської роботи, та знайому мені роль учителя, коли розробляла оцінюв...
Немає коментарів:
Дописати коментар