неділю, 19 листопада 2017 р.

Модуль 7 Рефлексія

У класі, де ведеться навчання за особистісно-орієнтованими технологіями, учні створюють роботи, які вимагають використання навичок 21 століття та відображають глибину засвоєння навчального матеріалу. У цьому модулі я спланувала та поділилася з колегами шляхами використання Інтернету на уроках, а потім ми обговорили, як допомогти учням подолати труднощі при переході від звичної для них ролі при традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за методом проектів. Я також спланувала та створила приклад учнівської роботи: презентації,  вікі.  Я оціню приклад учнівської роботи за відповідними критеріями.
Також учні обрали собі іншого партнера, замість тих, з ким вони вже працювали в парі в попередніх модулях.
Створення мною прикладу учнівської роботи з позиції учня дає змогу перш, ніж пропонувати учням проектні завдання, вирішити, чи ці завдання та вимоги, які я ставлю перед учнями в навчальному проекті, відповідають навчальним потребам, віку та можливостям моїх учнів. Створення такої учнівської роботи допомагає мені визначити, на якому матеріалі та можливих труднощах для учнів потрібно зосередити свою увагу під час навчання. У цьому модулі я розробила та створила приклад, який допоможе мені продемонструвати, чому саме будуть навчатися мої учні.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Модуль 11 Рефлексія

З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде те, що я буду створювати подіб...