Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:використати Інтернет не тільки традиційно для пошуку інформації, а й для розміщення результатів діяльності (Вікі - статті), обговорення "проміжних" результатів в групах (Гугл-документи), блогах - для з'ясування проблем в групах.
Але треба продумати все ще тому, що з кожним модулем змінюється і погляд на проект.
Також допоміг мені не тільки поміркувати над тим, як я можу використати Інтернет-рескурси у своєму проекті, а, що головне, які ролі можуть мати учні під час цього використання: пошуковці, аналітики. У мене при цьому виник сумнів щодо того, як це можна поєднати у своєму проекті. При цьому не з точки зору його "прописування", а з точки зору реальної реалізації. Я пропоную вчителю зарубіжної літератури такий проект, а він розуміє, що у нього попереду ще величезна глиба. Думаю, що дітей до пошуку в Інтернеті слід готувати поетапно, пропонуючи їм ці ролі.
четвер, 19 жовтня 2017 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Модуль 11 Рефлексія
З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде те, що я буду створювати подіб...
-
У цьому модулі ми з учнями обговорили проблеми безпеки роботи в Інтернеті, запланували, як учні будуть використовувати Інтернет для співпрац...
-
У попередніх модулях я виконувала роль учня, коли створювала приклад учнівської роботи, та знайому мені роль учителя, коли розробляла оцінюв...
Немає коментарів:
Дописати коментар