четвер, 19 жовтня 2017 р.

Модуль 3 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме, я зрозуміла, що основні питання змушують думати учнів і діяти, щоб знайти на них відповідь.Дуже важливо правильно підібрати ці питання, щоб вони були цікавими саме для них.
Дослідницькі проекти потрібні,як мені здається, щоб здійснити звязок з життям. При виконанні цих проектів учні вчаться працювати самостійно і вирішувати самостійно проблеми, приймати рішення та демонструвати свої результати. Ми з'ясували різницю між навчальним та науковим
 дослідженням.

Великий інтерес в мене викликали вправи з формулювання ключових питань, основне завдання яких - зацікавити учнів у участі  в даному проекті, з'явилося багато ідей щодо ключового питання проекту, тому що чим більший інтерес тих, хто навчається, тим більш плідною буде їх робота у даному напрямку.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Модуль 11 Рефлексія

З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде те, що я буду створювати подіб...